ရြက္မြန္စာမ်က္ႏွာ

Saturday, December 8, 2007

ဖတ္ၾကမလား က်က်မ္း (ေအာ္ပီက်ယ္၏ ကာတြန္းမ်ား)

ကာ
တြန္းဆရာ ေအာ္ပီက်ယ္ရဲ႕ ကာတြန္းေတြ ထုတ္ေ၀ခြင့္ မျပဳေတာ့ဘူး၊ ေၾကာ္ျငာလို႔ေတာင္ မရဘူးဆိုၿပီး ေရးလာတဲ့ ေဆာင္းပါး တပုဒ္ကို မဇၥ်ိမ စာေစာင္ နန္းေဒ၀ီရဲ႕ ေဆာင္းပါးမွာ ဖတ္ရပါတယ္။ သူနဲ႔အတူ အႏုပညာရွင္ ၁၉ ဦးရဲ႕ ေရးသား ထုတ္ေ၀ခြင့္ေတြ ပိတ္တာပါ။

က်ေနာ္ကေတာ့ စုေဆာင္းထားမိတဲ့ သူရဲ႕ ကာတြန္းေတြ တင္ေပးခ်င္ပါတယ္။ ဒီကာတြန္းေတြကို စာေစာင္တခုမွာ“က်က်မ္း” ဆိုၿပီး သူ ကာတြန္း ေရးခဲ့ပါတယ္။ တိုးတက္ရာ တိုးတက္ေၾကာင္းကို ၫႊန္ျပတာက တက္က်မ္း၊ အဲဒါနဲ႔ ေျပာင္းျပန္က က်က်မ္း ဆိုၿပီး ေျပာပါတယ္။ ဒီကာတြန္းေတြကို အရင္က ဟာသဂ်ာနယ္မွာ ပယ္ခံရတယ္။ ေနာက္ေတာ့မွ အခြင့္အလမ္းဂ်ာနယ္မွာ “မဆိုမမိန္႔” ဆိုၿပီး နာမည္ေျပာင္းေပးေတာ့ စီစစ္ေရးက လြတ္လာတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ဆက္တိုက္ “က်က်မ္း” ဆိုၿပီး ဆက္ ေရးတယ္။ က်ေနာ့မွာ ကာတြန္းပံု ၂၀ ေလာက္ ရွိပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔ စီစစ္ေရးက လြတ္လာရသလဲလို႔ က်ေနာ္အံ့ၾသမိေသး တယ္။

အားလံုး ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ေပါ့။ ဒီကာတြန္းေလးေတြလည္း က်ေနာ္တို႔ ဆက္တိုက္တင္ေပးခ်င္ပါတယ္။
ကာတြန္းေရးသူထံက ခြင့္ျပဳခ်က္မေတာင္းႏိုင္တာေတာ့ ခြင့္လႊတ္ေစခ်င္ပါတယ္။

ရြက္မြန္




No comments:

 
 
©2007 Fine-Leaves.blogspot.com, Powered by Blogger.