ေမာင္စိုး ငါးတန္းေရာက္ေတာ့ အတန္းထဲမွာ ေမာင္စိုးဆိုၿပီး နာမည္တူ ေက်ာင္းသားက သံုးေယာက္ ျဖစ္ေန တယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ အတန္းပုိင္ဆရာမ ေဒၚလွျမင့္က ေမာင္စိုး (၁)၊ ေမာင္စိုး (၂)၊ ေမာင္စိုး (၃) ဆိုၿပီး သတ္မွတ္ ရေတာ့တာေပါ့။ ဒါ့ေၾကာင့္ မနက္တုိင္း ေက်ာင္းေခၚခ်ိန္စာရင္း ေအာ္ေခၚရင္ ကိုယ့္နံပါတ္အလုိက္ ရိွပါတယ္ ခင္ဗ်ာ့ ဆိုၿပီး ျပန္ထူးရတယ္။ ေမာင္စိုးကေတာ့ ေမာင္စိုး (၃) လို႔ စာရင္းေပါက္ပါတယ္။ ဒါေတာင္ "စိုး" ပါတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြ အတန္းထဲမွာ အမ်ားႀကီး ရိွေနေသးတယ္။ ၾကည့္ဦးေလ နာမည္ေတြ ကလည္း ေအာင္စိုးတဲ့၊ ျမင့္စိုးတဲ့၊ စိုးလြင္တဲ့၊ ေက်ာ္စိုးတဲ့၊ စိုးႏုိင္တဲ့။ ဒါတြင္ပဲ ၿပီးပလားဆိုေတာ့ မၿပီးေသးဖူး။ ခင္စိုးမိုးနဲ႔ လွလွစိုးဆိုတဲ့ မိန္းကေလး ႏွစ္ေယာက္ ကလည္း စိုးဂိုဏ္းႀကီးထဲမွာ ပါေနေသးတယ္။
မနက္ပိုင္း ေက်ာင္းေခၚခ်ိန္ ေခၚၿပီးတုိင္း ဆရာမေဒၚလွျမင့္က "ငါ့အတန္းကေတာ့ ဒီႏွစ္ ဘာျဖစ္မလဲ မသိဖူး။ စိုးေတြက မ်ားလြန္းလို႔။ နာမည္နဲ႔လုိက္ေအာင္ ဆိုးရင္ေတရင္ေတာ့၊ ေတြ႔လား ဒီမွာ။ ငါ့ႀကိမ္လံုးသာ ၾကည့္ထား ၾက" ဆိုၿပီး စိုးဂိုဏ္းဝင္ေတြကို ႀကိဳတင္ၿပီး ဝမ္နင္ေပးေလ့ ရိွေသးတယ္။ "အဲတာေနာ္၊ ဒီေလာက္ေျပာထားလို႔မွ မမွတ္ရင္၊ ဆရာမႀကီး ရံုးခန္းကို ေရာက္ၿပီသာမွတ္" ဆိုၿပီးလည္း ထပ္ျဖည့္ၿပီး ၿခိမ္းေျခာက္လုိက္ေသးတယ္။ တကယ္တန္းေတာ့ သေဘာေကာင္းလြန္းတဲ့ ဆရာမ ေဒၚလွျမင့္ကို ဘယ္အတန္းသားကမွ ေၾကာက္တယ္ရယ္လို႔ မရိွပါဖူး။ သို႔ေသာ္လည္း ေက်ာင္းအုပ္ ဆရာမႀကီး ေဒၚကစ္တီ ကိုေတာ့ ကိုးတန္းဆယ္တန္းက ေက်ာင္းသားႀကီး ေတြ အပါအဝင္ ေက်ာင္းသား အားလံုးက အလြန္ေၾကာက္ၾကတယ္။ ဆရာမႀကီးက အိုင္းရစ္ရွ္ေသြး တဝက္နဲ႔ ျမန္မာေသြးတဝက္ ပါသူျဖစ္တယ္။ စည္းကမ္းကလည္း သိပ္ၾကီးတယ္။ သူကုိင္တဲ့ ႀကိမ္လံုးႀကီးက ေက်ာင္း မွာ အတုတ္ဆံုး။ ဒါ့အျပင္ ဆရာမႀကီးရဲ့ ထူးျခားခ်က္ တခုက ဘာတုန္း ဆိုေတာ့ အမ်ဳိးသမီးဆိုေပမဲ့ လက္ဖ်ံရိုးႀကီးက တုတ္ခုိင္ လြန္းလွတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေက်ာင္းသား ေလးဆယ္ေလာက္ကို ေဖာလင္းစီၿပီး လက္ပမ္းမက်ဘဲ တေျဖာင္းေျဖာင္းနဲ႔ ဆက္တုိက္ရုိက္သြားႏုိင္လို႔ ေၾကာက္ၾကရတာကိုး။
အဲ ေမာင္စိုးတို႔ သံုးေယာက္ကို ဆရာမက တစ္၊ ႏွစ္၊ သံုး လို႔သတ္မွတ္ထားေပမဲ့ အတန္းသားေတြ ကေတာ့ ေမာင္စိုး (၁)၊ ေမာင္စိုး (၂)၊ ေမာင္စိုး (၃) ဆိုၿပီး ဘယ္သူကမွ မေခၚပါဖူး။ နာမည္ေျပာင္ေတြ ကိုသာ ေခၚၾက တယ္။ ေမာင္စိုး (၁) ရဲ့ နာမည္ေျပာင္က "ကိတ္စိုး"တဲ့။ ကိတ္စိုးျဖစ္ရျခင္းက ဒီလို။ သူ႔မိဘေတြက လက္ဖက္ ရည္ဆိုင္ ေထာင္ထားရင္းနဲ႔ ကိတ္မုန္႔ဖုိကိုလည္း တြဲထားတယ္။ ဆုိင္က ႀကီးလွတယ္ မဟုတ္ေပမဲ့ သူတို႔ၿမိဳ႔ သူတို႔ အထြာနဲ႔ေတာ့ မဆိုးဖူးေပါ့။ ေမာင္စိုးက ပိုေနတဲ့ ကိတ္မုန္႔ ေဘးသားေတြကို သတင္းစာစကၠဴနဲ႔ ထုပ္ယူလာၿပီး စိုးဂုိဏ္းသားေတြကို ၾကင္နာေလ့ ရိွတာေၾကာင့္ ကိတ္စိုးဆိုၿပီး ျဖစ္လာတာ။ သူတို႔မုန္႔ဖိုက သံုးထပ္ကိတ္ဆိုတာ အဲသည့္ေခတ္တုန္းက ၿမိဳ႔မွာနာမည္ ႀကီးတယ္။ အထူးသျဖင့္ မဂၤလာေဆာင္ေတြမွာ လက္ဖက္ရည္တုိက္ရင္ သံုးထပ္ကိတ္က မပါမျဖစ္ ပါရတယ္။ အဝါေရာင္ရယ္၊ ပန္းေရာင္ရယ္၊ အညိဳေရာင္ရယ္ သံုးထပ္။ တထပ္နဲ႔ တထပ္ၾကားထဲမွာ မလိႈင္အႏွစ္ေတြ ခံထားေတာ့ စားလို႔ကလည္း ေကာင္းေပါ့ေလ။
ေမာင္စိုး (၂) ရဲ့ နာမည္ေျပာင္ကေတာ့ "ေယာင္းမ" တဲ့။ ထမင္းခ်က္တဲ့ ေယာင္းမႀကီးကို လြယ္အိတ္ထဲ ထည့္ၿပီးေက်ာင္းကို ယူလာလို႔ တြင္သြားတဲ့နာမည္။ သူ႔အေမက သူ႔ကိုထမင္းအိုး ခဏခဏၾကည့္ခုိင္းတယ္။ ေယာက္က်ားေလး ထံုးစံဆိုေတာ့ ထမင္းခ်က္တဲ့ အလုပ္ကို မလုပ္ခ်င္ဖူး။ ဒါနဲ႔ တရက္ၾကေတာ့ ေက်ာင္း မသြားခင္ ေယာင္းမႀကီးကို လြယ္အိတ္ထဲ ခိုးထည့္ထားၿပီး "ဗ်ဳိ႔အေမ ထမင္းအိုးေမႊဖို႔ ေယာင္းမ ရွာမေတြ႔ဖူးဗ်။ ေက်ာင္းခ်ိန္လဲ နီးေနၿပီ။ အေမဟာ့ အေမပဲ ၾကည့္လုိက္ ေတာ့" ဆိုၿပီး တပတ္ရုိက္တယ္။ သို႔ေသာ္လည္း ငါးတန္း ေက်ာင္းသား ေလာက္က လူလည္ လုပ္တာေတာ့ သူ႔အေမက ဒါမ်ဳိးရိုးေနၿပီဆိုတဲ့ေလနဲ႔ "ေရာ့ ေယာင္းမရိွရင္ ဒီေၾကးဇြန္းနဲ႔ေမႊ" ဆိုၿပီး ေျပာရင္း ေခါင္းကိုပါ သံုးေလးခ်က္ ေခါက္လုိက္ေသးတယ္။ ဒါနဲ႔ ေယာင္းမႀကီး ေက်ာင္းကို ပါလာတာ။
ေမာင္စိုး (၃) ကိုေတာ့ အတန္းသားေတြက "ဘူးယို" လို႔ေခၚတယ္။ သူတို႔ေခတ္တုန္းက ေလးတန္းေအာင္ၿပီး ငါးတန္း ေရာက္မွ အဂၤလိပ္စာ စသင္ရတယ္။ ေမာင္စိုးက အဂၤလိပ္လိုေျပာဖို႔ အလြန္ လွ်ာယားတဲ့ေကာင္။ ဆရာမ ေဒၚလွျမင့္ အဂၤလိပ္စာသင္လို႔ ေနာက္က လုိက္ဆိုရၿပီဆိုရင္ သင္းအသံက အက်ယ္ဆံုး။ အဂၤလိပ္ သီခ်င္း ဆိုၾကၿပီဆိုရင္လည္း သူ႔အသံက သူတကာထက္ ပိုက်ယ္တယ္။ "ဘလက္အုိင္း ဆူးဇင္၊ ဘလက္အုိင္း ဆူးဇင္၊ ေဟာင္းအာယူ၊ ေဟာင္းအာယူ" ဆိုၿပီး စြတ္ေအာ္ေတာ့တာ။ တကယ္တန္းေတာ့ သူေကာ အတန္းသား အားလံုးပါ အဓိပၸါယ္ကို နားလည္ ေသးတာ မဟုတ္ဖူး။ အဲတာအျပင္ ဘူးယို နာမည္ရဖို႔ ေနာက္တခ်က္လည္း ရိွေသးတယ္။ ကိုးတန္းဆယ္တန္း ေက်ာင္းသား ေတြေတာင္ ႏုတ္ဆက္ဖို႔ အသာထား ေမာ္ေတာင္မၾကည့္ရဲတဲ့ ဆရာမႀကီး ေဒၚကစ္တီနဲ႔ ေက်ာင္းစၾကၤန္လမ္းမွာ ဆံုတုိင္း ဘူးယိုက အခ်ိန္ကိုလုိက္ၿပိး "ဂြဒ္ေမာနင္း တီခ်ာ"၊ "ဂြဒ္အားဖတားႏူး တီခ်ာ" ဆိုၿပီး လက္ကေလးပိုက္ၿပီး မေၾကာက္မရြံ႔ ႏႈတ္ဆက္တယ္။ ေဘးကျမင္ရတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြ ကေတာ့ ဘူးယိုတေကာင္ ဘိုရူးထတာကို အျမင္ကပ္ၾကတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဆရာမႀကီး မ်က္ေစ့ ေနာက္တာနဲ႔ ဘယ္အခ်ိန္ ဒီေကာင္ ႀကိမ္လံုးစာ မိမလဲဆိုၿပီး ဝိုင္းၾကည့္ ၾကတာေပါ့။ သို႔ေသာ္ ဒီေနရာ မွာေတာ့ ေက်ာင္းသားေတြ တြက္ထားတာ လြဲသြားတယ္။ ဆရာမႀကီးက အဲသလို ေျပာရဲဆိုရဲရိွတဲ့ ငါးတန္း ေက်ာင္းသား ေလးကို ေနာင္မွာ ေတာက္မဲ့မီးခဲ တရဲရဲဆိုၿပီး သေဘာေတာင္ က်ေသးတယ္။
ေျပာရရင္ ေမာင္စိုးသံုးေယာက္ဟာ ကိတ္စိုး၊ ေယာင္းမနဲ႔ ဘူးယို ဆိုၿပီး ျဖစ္လာၾကတယ္။ ကိတ္စိုး ကေတာ့ ႀကံဳရင္ႀကံဳသလို ကိတ္မုန္႔ေဘးသားေတြ ထုပ္ယူလာၿပီး သူငယ္ခ်င္းေတြကို ဒါနျပဳတာ ဆယ္တန္းေက်ာင္းသား ေတြ ျဖစ္တဲ့အထိပါပဲ။ ဒါ့အျပင္ ကိတ္စိုးတို႔ လဖက္ရည္ဆိုင္ကို သြားထုိင္ျဖစ္လို႔ ကိတ္စိုးေကာင္တာ ထုိင္ေန တဲ့အခ်ိန္ဆိုရင္ သူတို႔သူငယ္ခ်င္းေတြဆီက ဘယ္ေတာ့မွ လဖက္ရည္ဖိုးမယူဖူး။ အလကားတုိက္တာပဲ။ ကိတ္စိုးဟာ သူငယ္ခ်င္းေတြ အေပၚမွာ ရက္ေရာတယ္။ ေစတနာလည္း ေကာင္းတယ္လို႔ ေျပာႏုိင္တာေပါ့။ ေယာင္းမလည္း ဆယ္တန္းေက်ာင္းသားႀကီး ျဖစ္ေနေပမဲ့ သူ႔အိမ္မွာ ထမင္းခ်က္ရတဲ့ တာဝန္ကို ယူေနရတုန္း။ ဘူးယိုကေတာ့ ထံုးစံအတုိင္းပါပဲ တခါတခါ မ်က္ေစ့လည္ လမ္းမွားလာတဲ့ ႏုိင္ငံျခားသား ကမၻာလွည့္ခရီးသည္ ေတြကို အဂၤလိပ္စကား လုိက္ေျပာေနတုန္း။ ဟုတ္တယ္ေလ ေျပာရဲဆိုရဲရိွမွ အဂၤလိပ္စကားက တတ္မွာကိုး။
ဘူးယိုတုိ႔မိဘေတြက အစိုးရဝန္ထမ္းေတြဆိုေတာ့ တကၠသိုလ္တက္မဲ့ႏွစ္မွာ သူတို႔ရန္ကုန္ကို ေျပာင္းရတယ္။ ဘူးယိုလည္း စိုးဂိုဏ္းသားေတြနဲ႔ အဲဒီကတည္း ကြဲသြားလိုက္တာ ႏွစ္ေပါင္းသံုးဆယ္ အတြင္း ၿမိဳ႔ကို ႏွစ္ေခါက္ သံုးေခါက္ ေလာက္ပဲ ျပန္ေရာက္ျဖစ္တယ္။ ေယာင္းမကေတာ့ ေက်ာင္းဆရာ ျဖစ္ေနတယ္။ ကိတ္စိုးကေတာ့ စီးပြားတက္လာလိုက္တာ အခုသူတို႔ၿမိဳ႔မွာ အခ်မ္းသာဆံုးလို႔ေတာင္ ေျပာလို႔ရတယ္လို႔ သတင္းေတြၾကားရ တယ္။ ကိတ္စိုးသတင္းၾကားရေတာ့ ဘူးယိုလည္း သူငယ္ခ်င္း အတြက္ မုဒိတာ ပြားမိတယ္။ ကိတ္စိုးက ငယ္ငယ္ ကတည္းက သူငယ္ခ်င္းေတြ အေပၚမွာ ရက္ေရာ သေဘာေကာင္းသူ ျဖစ္ေလေတာ့ ႀကီးပြားတာ ႀကီးပြား ထုိက္တယ္လို႔ ဘူးယိုကမွတ္ယူတယ္။
ေျပာရဲဆိုရဲ စရိုက္ရိွတဲ့ ဘူးယိုကေတာ့ ရန္ကုန္မွာ တိုးရစ္ဂုိက္လုပ္ရင္း ဘဝကို ေက်ာင္းေနတယ္။ အခုေတာ့ လာသမွ် ဧည့္သည္ ႏုိင္ငံျခားသားေတြနဲ႔ သူ႔စိတ္ႀကိဳက္ အဂၤလိပ္စကား ေျပာႏုိင္ေနၿပီေပါ့။
ဒီႏွစ္ေတာ့ ႏုိင္ငံျခားသား ဧည့္သည္ေတြကို လုိက္ပို႔ရင္း ခရီးကလည္းႀကံဳတာမို႔ ဘူးယိုတေယာက္ ၿမိဳ႔ေလးကို အလည္ျပန္ျဖစ္သြားတယ္။ အိမ္ေပါက္ေစ့ဆိုသလို သူငယ္ခ်င္းေတြကို လုိက္ေတြ႔တယ္။ သို႔ေသာ္ ကိတ္စိုး တေယာက္ကေတာ့ ခရီးထြက္ေနလို႔ ဆိုလား မေတြ႔ရေသးဖူး။ တညေနၾကေတာ့ ေယာင္းမအိမ္မွာ ဘူးယိုနဲ႔ တျခားငယ္သူခ်င္းေတြ စုဆံုရင္း ပေလာင္ထင္း ၾကတယ္။ ေရွးေဟာင္း ေႏွာင္းျဖစ္ေတြကို ျပန္ေျပာၿပီး ရယ္ၾက၊ ေမာၾက၊ လြမ္းၾက၊ ေဆြးၾကတယ္။ သူတို႔ ငယ္ငယ္တုန္းကလို မဟုတ္ဘဲ လူေတြဆင္းရဲသထက္ ဆင္းရဲလာတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အစိုးရမေကာင္းေၾကာင္း ေျပာရတာ ကေတာ့ အရက္ဝုိင္းမွာ အေကာင္းဆံုး အျမည္းတခုလို႔ ဆိုရမွာပဲ။
"ကိတ္စိုးကေတာ့ အခုလိုႀကီးပြားလာတာ သူ႔ေစတနာ သူအက်ဳိးေပးတယ္လို႔ ေျပာရမွာေပါ့ကြာ။ ဒီေကာင္က ငယ္ငယ္ကတည္းက လူတကာအေပၚ ေစတနာရိွတဲ့ေကာင္။ သူငယ္ခ်င္းေတြဆို ပိုၿပီးေတာင္ ရက္ေရာေသး တာ။ ငါရန္ကုန္ မျပန္ခင္ေတာ့ ဒီေကာင့္ကို ေတြ႔ျဖစ္ေအာင္ ေတြ႔သြား ဦးမယ္။ ကိုယ့္ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ တေခါက္ တေခါက္ ဆံုျဖစ္ဖို႔ဆိုတာ မလြယ္ဖူးမို႔လား" လို႔ ဘူးယိုက ဖန္ခြက္ထဲက အရက္ကို ရႊတ္ကနဲ အသံ ျမည္ေအာင္ စုတ္လုိက္ရင္း စကားအစပ်ဳိး လုိက္တယ္။ က်န္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားက မ်က္လံုးအဝုိင္းသားနဲ႔ ဘူးယို ကို ေခတ္ေနာက္က် ေလျခင္း ဆိုတဲ့ အၾကည့္နဲ႔ ဝိုင္းၾကည့္ေနၾကတယ္။
ေယာင္းမက အင္းကနဲ သက္ျပင္းရွည္ႀကီးျခရင္း "မင္းဒီေကာင့္ကို သြားေတြ႔လည္း ေတြ႔ေပါ့ကြာ။ ငယ္သူငယ္ခ်င္း ေတြပဲ။ ဒါေပမဲ့ ဒီလိုကြ ဘူးယိုရ။ မင္းထင္ေနတာေတြ အေတာ္ေလး လြဲေနတယ္" ဆိုၿပီး စကားကို စလုိက္တယ္။ "သူတို႔ လဖက္ရည္ဆိုင္နဲ႔ မုန္႔ဖိုကေနတဆင့္ မွန္မွန္ကန္ကန္ ႀကီးပြား လာတာမ်ဳိး မဟုတ္ဖူး။ မင္းလဲသိတဲ့ အတုိင္းပဲေလ။ ဒီေခတ္ႀကီးမွာ အဆက္အသြယ္နဲ႔ အကာ အကြယ္က စီးပြားေရးလုပ္ငန္း မွန္သမွ်အတြက္ အေရးႀကီးတယ္ဆိုတာ မင္းလည္း သိသားပဲ။ ကိတ္စိုး ဦးေလးတေယာက္က ဗိုလ္မွဴးႀကီးကြ။ သူ႔ဦးေလး ဒီၿမိဳ႔ကို လူႀကီးအျဖစ္ ေျပာင္းလာကတည္းက ကိတ္စိုးတို႔ စီးပြားေရး စေထာင္တက္ လာတာပဲ။ အခုဆိုရင္ သူ႔ဦးေလး အရိွန္ေၾကာင့္ အင္းေလလံ ဆြဲလည္း ႏွစ္တုိင္း ကိတ္စိုးရတာပဲ။ ကားေဟာင္းေတြ ေလလံပစ္ၿပီ ဆိုရင္လည္း ကိတ္စိုးပဲ ရတာပဲ။ ၿမိဳ႔ေတာ္ခန္းမကို အသစ္ျပန္ေဆာက္ တုန္းကလည္း ကိတ္စိုးပဲ ကန္ထရုိက္ ရခဲ့တာ။ ႏွစ္တရာဘုန္းႀကီးေက်ာင္း ဖက္ကို ကတၱရာလမ္း ေဖာက္တုန္းကလည္း ကိတ္စိုးပဲ ကန္ထရိုက္ရတာ။ ကားလမ္း အရွည္က မုိင္သံုးဆယ္ေလာက္ ဆိုေပမဲ့ အဲတာကို အမီွျပဳၿပီး ရခဲ့တာ ေတြက နည္းတာမွ မဟုတ္တာ။ ေနာက္ဆံုးကြာ အင္းထဲက ရာသီလက္က်န္ ငါးအေသးအမႊား ကိုေတာင္ ရြာနီးခ်ဳပ္စပ္က လက္လုပ္လက္စား တံငါသယ္ေလးေတြ ဟိုတုန္းကလို ဖမ္းခြင့္မရေတာ့ဖူး။ သူ႔ကုမၸဏီက ခ်ဳပ္ထား လုိက္ေတာ့ ငါးေသးေျခာက္ လုပ္တာေတာင္ တျခားသူေတြ လုပ္ခြင့္မရေတာ့ဖူးကြ။ အခုဒို႔ၿမိဳ႔ရဲ့ တခုတည္းေသာ ဓာတ္ဆီဆုိင္ကလည္း သူပုိင္ျဖစ္သြားၿပီ။ မီးစက္နဲ႔ ေထာ္လာဂ်ီေတြကို ဆုိင္ဖြင့္ၿပီး ေရာင္းႏုိင္တာလည္း သူ႔တဆိုင္ပဲ ရိွတယ္။ အဲ သူ႔ညီမ ကေတာ့ ဆုိင္မန္ေနဂ်ာေပါ့။ သူ႔ဦးေလး ဗိုလ္မွဴးႀကီးနဲ႔သူ ႏွစ္ေယာက္ခြဲစား ေနတယ္လို႔ ေျပာလည္း ရတာ ေပါ့ ကြာ။ ေနာက္တခုကလည္း သူ႔ဦးေလးဆီက လက္မွတ္တို႔ဘာတို႔ ေထာက္ခံစာတို႔ ရဖို႔ဆိုရင္ စီးပြားေရးသမားေတြ အေနနဲ႔ ကိတ္စိုးကို အရင္ခ်ဥ္းကပ္မွ အဆင္ေျပတာကြ" ဟု ေယာင္းမက ဘူးယိုကို ရွည္လွ်ားစြာ ရွင္းျပ လုိက္ တယ္။
တျခားသူငယ္ခ်င္းမ်ားကလည္း ေယာင္းမေျပာတာ ဟုတ္မွန္ေၾကာင္း တေယာက္တေပါက္ ဝင္ေျပာၾကတယ္။ ေယာင္းမကဆက္ၿပီး "ဒီေကာင့္မွာ ငယ္ငယ္တုန္းကလို ရက္ေရာ ေစတနာေကာင္းတဲ့ စိတ္မ်ဳိး မရိွေတာ့ဖူးကြ။ ဒို႔တၿမိဳ႔ လံုးရဲ့ အေရးပါတဲ့ စီးပြားေရး ခြင္မွန္သမွ် သူ႔လက္ထဲ ေရာက္ကုန္ၿပီလို႔ ေျပာလည္း ရတယ္။ မင္းတို႔ ငါတို႔ရဲ့ အရင္တုန္းက "ကိတ္စိုး" ဆိုတာ ေသသြားၿပီ သူငယ္ခ်င္း။ မရိွေတာ့ဖူး။ အခုသူက ကိတ္စိုး မဟုတ္ ေတာ့ဖူး။ "ႀကိတ္စိုး" ျဖစ္ေနၿပီ။ ေကာင္းတာမွန္သမွ် သူခ်ည္းပဲ ႀကိတ္ေနဝါးေနေတာ့ တာကိုး" ဟုေျပာရင္း ဖန္ခြက္ထဲက အရက္ကို တက်ဳိက္ က်ဳိက္ခ် လုိက္တယ္။
ဒီေတာ့မွ ကိတ္စိုး ဘာေၾကာင့္ အႀကီးအက်ယ္ ခ်မ္းသာေနသလဲ ဆိုတာကို ဘူးယို သေဘာေပါက္ ေတာ့တယ္။ အင္းေပါ့ေလ အရင္းအႏွီးမရိွဘဲ အခ်ိန္တိုတို အတြင္းမွာ သူတကာထက္ ႀကီးပြားဖို႔ ခ်မ္းသာဖို႔ဆိုတဲ့ ဖိစီးမႈေတြက ကိတ္စိုး ဆိုတဲ့ လူတေယာက္ကို ေသဆံုးေစခဲ့ၿပီး ႀကိတ္စိုး ဆိုတာကို ျပန္လည္ေမြးဖြား ေပးလုိက္တာကိုး။
ေဇာ္မင္း (လူ႔ေဘာင္သစ္)
၁၄ ရက္ ေမလ ၂ဝ၁ဝ ခုႏွစ္
Tuesday, May 18, 2010
ကိတ္စိုးမွ ႀကိတ္စိုးသို႔
Posted by ရြက္မြန္ at 7:24 AM
Labels: ေဇာ္မင္း (လူ႔ေဘာင္သစ္)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
ၾကိတ္စိုးမ်ား ေဘးမွကင္းလြတ္ၾကပါေစ။
Post a Comment